از امروز 12 بهمن‌ماه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه کشور شروع به فعالیت کرد.

علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چهارمین دوره از نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با هدف انتقال مفاهیم ناب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی دانش‌آموزان در بیش از 3500 مدرسه متوسطه دوم تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه‌ها در 3 بخش اصلی در حال برگزاری است که بخش اول با نام دیروز ما، به بررسی کارنامه پهلوی و شخصیت امام خمینی (ره) و نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اختصاص یافته است.

علامتی خاطرنشان کرد: بخش دوم، امروز ما، نام دارد که به بررسی استکبار و شخصیت آیت‌الله خامنه‌ای و نقش دانش‌آموزان در دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخش سوم، بخش فردای ماست که به موضوعات مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی معطوف شده است.

دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: در مدارس دخترانه پویش دانش‌آموزی، ریسمانی برای آسمان در حال برگزاری است که دختران دانش‌آموز البسه‌های زمستانی را برای مدافعان حرم می‌بافند و برای آنان ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مدارس کشور اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در حال برگزاری است.

 این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که می‌خواهند در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ثبت‌نام کنند می‌توانند با مراجعه به سایت www.madreseyeenghelab.com به صورت گروهی در این نمایشگاه شرکت کنند.

علامتی در پایان خاطرنشان کرد: داوری‌ها در بخش استانی و ملی انجام می‌گیرد و در شهریور ماه سال آینده از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار