فرماندار قوچان از افتتاح 54 پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا قامتی در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه پروژه های عمرانی مجموعا شاهد 60 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح پروژه هستیم که 37 میلیارد ان در مرحله کلنگ زنی و مابقی پروژه ها اماده افتتاح است که در مقایسه با دهه فجر سال گذشته در این بخش 25 درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به رشد شاخص شهرستان در حوزه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی گفت: در حوزه اقتصادی متناسب با شاخص های تورم و رشد اقتصادی هم در سطح استان هم در سطح شهرستان نسبت به میانگین کشوری وضعیت بسیار مطلوب تری داریم.

فرماندار قوچان افزود :درحوزه اموزش و پرورش علی رغم نگرانی بعضی از مجموعه ها شاخص قبولی سال 93-94 نسبت به سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

قامتی گفت: در حوزه اجتماعی با وحدتی که بین مجموعه های مختلف اعضای شورای تامین دستگاه قضا و نیروی محترم انتظامی و نیروی امنیتی ما بوجود امده 21 درصد کاهش داشتیم.

وی در مورد سایر پروژه های مربوط به ماده 180 و تملک دارایی هانیز گفت: میانگین تخصیص اعتبارات برای تملک دارایی ها تقریبا 58 درصد بوده است که احتمال رشد ان تا 90 درصد تا پایان سال وجود دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.