مديركل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از افتتاح 65 پروژه عمرانی و خدماتی در ایام دهه فجر امسال در استان اردبیل خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر طوبی گفت: راهبرد و رويكرد اساسی دولت برای دستيابی به توسعه متوازن در كشور سرمايه گذاری برای عمران و آبادانی مناطق روستايی است و در اين راستا در مناطق روستايی استان اردبیل گام های بزرگی برداشته شده است.

وی افزود: در اين دهه فجر امسال 65 پروژه عمرانی و خدماتی شامل شن ریزی، حصارکشی آرامستان، بازسازی میادین، احداث غسالخانه، احداث دیوار ساحلی، اجرای طرح هادی، زیرسازی و آسفالت، نصب ایستگاه اتوبوس و تابلوی ورودی، جدول گذاری و جوی کشی افتتاح و به بهره بردار می رسند.

طوبی افزود: برای اجرای اين پروژه ها، اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ريال هزينه شده كه اين اعتبار از محل اعتبارات دهياری ها و مشاركت های مردمی تامين شده است.

وی با تاكيد بر ضرورت همكاری روستاييان در برنامه های توسعه پايدار روستايی در استان تصريح كرد: اتمام سريع عمليات اجرايی پروژه های عمرانی و خدماتی در روستاها، مستلزم ارتقای سطح همكاری روستاييان و مسئولان است به طوری كه با افزايش مشاركت روستاييان در اجراي برنامه های دولت، اين پروژه ها به موقع و با كيفيت بيشتر به بهره برداري خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.