رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کردستان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ، 100 مدرسه انقلاب در استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حمید عذیری در مراسم آغاز به کار رسمی مدارس انقلاب در استان کردستان که به صورت نمادین و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کشور در دبیرستان دخترانه صبا آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار شد، گفت: تبیین ارزش های انقلاب در بین نسل جوان جامعه یک وظیفه ملی و دینی است.

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با توجه به رسالت هایی که بر عهده دارد و به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مبانی هویت بخش انقلاب اسلامی طرحی منسجم را در سطح کشور راه اندازی کرده است که خوشبختانه استان کردستان نیز در این طرح یکی از فعال ترین استان ها است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کردستان بیان کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و به صورت پایلوت در یکصد دبیرستان استان اقدام به برپایی مدارس انقلاب کرده ایم.

عذیری افزود: دراین مدارس دانش آموزان در قالب گروه هایی انسجام یافته اقدام به پژوهش و جمع آوری آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می کنند و این مهم را برای دیگر هم مدرسه ای هایشان به صورت مکتوب، شفاهی و در قالب آثار هنری ارایه می کنند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کردستان درپایان گفت: این مدارس انقلاب تا 22 بهمن ماه در سطح استان دایر خواهند بود و هم دانش آموزان مدارس میزبان و دانش آموزان مدارس واقع در این مجتمع های آموزشی می توانند از این مهم استفاده نمایند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.