در حالی که گفته می‌شود جلسه امروز طاهری با لیدرهای پرسپولیس در مورد ناراحتی‌اش از اقدام آنها است اما رئیس کانون هواداران پرسپولیس نظر دیگری دارد.

جلسه امروز ارتباطی به خلعتبری ندارد/شادی خلعتبری توهین آمیز بود
عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: شأن باشگاه پرسپولیس به حدی بالا است که وقتی برای بررسی مسائل کم اهمیت ندارد جلسه امروز کانون هواداران با طاهری طبق روال همیشگی قرار است برگزار شود و ارتباطی به موضوع خلعتبری ندارد.

اسماعیل بیگی در مورد ناراحتی طاهری از لیدرهای پرسپولیس بیان کرد: ما بحثی در مورد خلعتبری نداریم، مشکل خلعتبری با تماشاگران پرسپولیس است.

وی در بازی رفت موقع گلزنی شادی توهین آمیزی انجام داد، بر این اساس من 2 روز پیش به وی راهکار دادم تا با عذرخواهی فضای ورزشگاه را مدیریت کند اما این بازیکن موضع گرفت.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز با طاهری قرار است هواداران و لیدر نمونه را انتخاب کنیم، همچنین کانون هواداران به علت فعالیت‌های طاهری قرار است از وی تقدیر کند.

اسماعیل بیگی در پایان خاطرنشان کرد: ما قصد اهانت به خلعتبری را نداریم، فقط برای اینکه مشکلی برایش پیش نیاید راهکاری ارائه دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار