برخواه: برای مسابقات جهانی مالزی آماده می شویم

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: رقابتهای وزنه بردای نوجوانان قهرمانی جهان در نینانگ برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران را برای این مسابقات آماده می کنیم.

برخواه: برای مسابقات جهانی مالزی آماده می شویمحسین برخواه در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در مهر 95 در شهر نینانگ مالزی و رقابت های قهرمانی آسیا به فاصله چند روز یعنی آبان به میزبانی شهر توکیو ژاپن در سال 95 برگزار می شود. برای شرکت در این مسابقات تیم ملی کشورمان را آماده می کنیم، تاکنون 3 مرحله اردو برگزار کرده ایم که نخستین دوره آن شهریور سال جاری آغاز شد و 30 وزنه بردار نوجوان را از سراسر کشور دعوت کردیم، در مرحله چهارم که چند روز دیگر در تهران صورت خواهد گرفت این تعداد به 18 نفر کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: تا آغاز رقابتهای وزنه برداری نوجوانان جهان چند اردو خواهیم داشت با توجه به محصل بودن ملی پوشان این اردوها خرداد 95 تعطیل می شود، بعد از امتحانات دوباره نوجوانان به اردو می آیند و این تمرینات مداوم و بدون تعطیلی تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

برخواه درادامه گفت: در مسابقات جهانی بهترینهای این ورزش شرکت خواهند کرد و کشورهایی  که در گذشته حرفی برای گفتن نداشتند چند سالی است سرمایه گذاری خوبی کردند ، کلمبیا اندونزی و ویتنام  کشورهایی هستند که خوب کار کردند به نظرم کارمان در این مسابقات سخت باشد.

وی تاکید کرد: رکوردهایی که بچه ها در این اردوهای برگزار شده زدند،خوب بوده و پیشرفتهایی داشتند و امید برای کسب مدالهای رنگارنگ بالا رفته است، امید وارم نتایج برای ایران بدست آوریم و دل ملت کشورمان را شادکنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در بخش پایانی صحبت هایش یادآور شد: برای حضور در رقابتهای بین اللملی تقریبا 3 سالی از میادین دور بودیم، البته در المپیک 2014 تیمی دونفره از ایران شرکت داشت که متاسفانه مدالی نگرفتند، در مسابقات 2015 قهرمانی آسیا هم غیبت داشتیم با این حال برای سال 2016 با قدرت راهی مالزی و ژاپن خواهیم شد.

انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار