نتو سنگربان برزیلی و ذخیره یونتوس پس از خداحافظی بوفون جایگزین وی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از گل نتو که تابستان گذشته از فیورنتینا به یوونتوس آمده، همچنان نیمکت نشین دروازه بان افسانه ای این تیم یعنی جی جی بوفون است. با این حال گفته های چندی پیش بوفون مبنی بر خداحافظی پس از جام جهانی 2018، باعث شده تا هواداران یوونتوس از هم اکنون روی نتو برای سال های آینده حساب ویژه ای باز کنند. نتو نیز در گفت و گو با گل از آمادگی بالای خود سخن گفته است.

نتو گفت: جانشینی بوفون دقیقا همان مسئله ای است که من به خاطرش راهی یوونتوس شده ام. یوونتوس یکی از 5 یا 10 باشگاه بزرگ دنیا محسوب می شود و من به اینجا آمده ام تا بخشی از این باشگاه باشم. سرمربی تصمیم می گیرد که من بازی خواهم کرد یا خیر اما همواره آماده حضور در دروازه یوونتوس هستم.

رابطه فوق العاده ای با بوفون دارم. همه می دانند که او انسانی فوق العاده و کاملا حرفه ای است. هر روز چیزهای زیادی از او یاد می گیرم و این مسئله می تواند در رشد و پیشرفتم بسیار موثر باشد

سنگربان  برزیلی در ادامه از افت یوونتوس در آغاز فصل صحبت کرده است: خروج بازیکنان بزرگی همچون توز در آغاز فصل کار را برای ما دشوار کرده بود و تطبیق پذیری در شروع راه بدون این بازیکنان برای ما دشوار بود. اما اکنون مجددا به همان روند گذشته بازگشته ایم و بازی های خوبی را ارائه می کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نتو ، چلسی ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار