حمیدرضا مداحبا با اشاره به افزایش میزان کشفیات گفت: این موضوع مبارزه بیان گر افزایش واردات کالای قاچاق به داخل کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هفتمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا با تشریح بیشترین تخلفات در جرائم خاطر نشان کرد:در قوانین جدید مبارزه با قاچاق ،برخورد جدی با افراد خاطی در این زمینه  صورت خواهد گرفت.

حمیدرضا مداحبا از افزایش میزان کشفیات در سطح استان خبر داد و تشریح کرد : این موضوع مبارزه بیان گر افزایش واردات کالای قاچاق به داخل کشور، و از طرفی نشان دهنده برخورد جدی مسئولان و مردم  با قاچاق کالا  است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، انسجام و مساعدت تمامی دستگاه ها را در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم برشمرد و افزود : باید با جدیت بیشتری مبارزه در امر قاچاق مخصوصا در استان های مرزی و گمرکات صورت پذیرد.

سیدعلیرضا هاشمی با اشاره به 9 اسفند ماه، سالروز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اظهار داشت: دستگاه ها اقدامات مناسب از قبیل چاپ بروشور، بنر، استفاده از تابلوهای دیجیتال، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، برگزاری مسابقه و ... را در این ایام انجام دهند وبر انعکاس گزارش اقدامات به دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر میارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

وی همچنین با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خرید مردم، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید در ایجاد زمینه لازم  جهت تبلیغ و ترغیب مردم در خرید کالای داخلی اهتمام ورزند.

هاشمی ضمن اشاره به قرابت زمانی انتخابات، خواستار برنامه ریزی در زمینه فعالیت های مبارزه با قاچاق کالا بصورت همسو با این حرکت عظیم و در راستای حضور حداکثری در این آزمون سیاسی شد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: افزایش ، کشفیات ، قاچاق ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.