معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی داوران جشنواره خوشنویسی "شعارهای انقلاب اسلامی" در تبریز را معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محرمی گفت:  "مسعود رعنایی"، "محمدعلی فرزبود" و "علی غیورانه" داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی گفت پس از داوری آثار توسط هیات داوران، نفرات برگزیده معرفی و تجلیل خواهند شد  همچنین آثار منتخب طی نمایشگاهی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه جاری در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز به نمایش گذاشته می شوند.

وی افزود:  این جشنواره در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است و با هدف توسعه ،ترویج و تبیین شعارهای انقلاب اسلامی و در دو بخش غیر رقابتی شامل نمایشگاه اساتید و پیشکسوتان و بخش رقابتی ویژه کلیه هنرمندان خوشنویس استان و در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ برگزار شده است.

گفتنی است :جشنواره خوشنویسی "شعارهای انقلاب اسلامی" توسط انجمن خوشنویسان شعبه تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی  برگزار گردیده و آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره بیست و ششم بهمن ماه جاری ساعت 16 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.