قم؛

برگزاری مسابقات کشوری تالو در رقابت های ووشو

تالوی رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان در قم برگزار شد و نفرات بر‌تر کشور در بخش تالو معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی امروز در سالن شهید حیدریان قم ادامه یافت و برترین‌های مسابقات تالو شناسایی شدند.

در  این مسابقات در رشته نان چوان سعید مسلمی از کرمان به مقام قهرمانی رسید، حسین رحمانی از سمنان دوم شد و عنوان سوم به امیرحسین رمضانی از اصفهان رسید.

در پیکارهای سبک نن دائو، طاهر قاسمی از هرمزگان صاحب عنوان نخست شد و مجتبی رضایی از خراسان رضوی و محمدرضا عزیزخانی از تهران الف در رده‌های دوم و سوم این مسابقات ایستادند.

در رقابت‌های سبک تای چی جین علی وطن خواه از خراسان رضوی بار دیگر به مدال طلا دست یافت  و امیر دارابی از مرکزی به مقام دوم دست یافت و احسان رود حله از اصفهان سوم شد.

در بخش تای چی چوان بار دیگر علی وطن خواه از خراسان رضوی با کسب مدال طلا ستاره این مسابقات شد و امیر دارابی از مرکزی و محمدرضا صبوری طلب از البرز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در فرم چیانگ شو رضا خلف‌زاده از خوزستان صاحب مقام نخست شد، سید علی هاشمی از قم به مقام دوم و بهروز اکبرزاده از آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

در فرم دوئلین تیم تالوی اصفهان متشکل از محسن حسن‌زاده، محسن ذوالفقاری و محمدرضا حیدری صاحب مقام قهرمانی شد و در  تیم زنجان داود بهرام خانی، رسول محمدلو و فرهاد احمدی و از  تیم خوزستان محمدرضا هندیجانی، احمدباوی و رضا خلف‌زاده دوم و سوم شدند.

در پایان خراسان رضوی با کسب ۴ طلا و ۲ نقره بهترین عملکرد را داشت و در جایگاه نخست ایستاد و خوزستان با کسب ۳ نشان طلا و ۲ برنز در جایگاه دوم ایستاد و کرمان با ۲ مدال طلا سوم شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.