رییس اداره و راه و شهرسازی خلخال گفت: در حال حاضر تمام راههای ارتباطی اصلی و فرعی خلخال باز بوده و تردد وسایط نقلیه موتوری در آن جریان دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قربانی افزود: به رغم بارش برف سنگین در راه های کوهستانی با تلاش راهداران خلخال راه های ارتباطی این شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده و در حال حاضر تمام راه های ارتباطی اصلی و فرعی خلخال باز بوده و تردد وسایط نقلیه موتوری در آن جریان دارد.

وی با اشاره به بارش بیش از 30 سانتیمتر برف در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم و یخبندان سطح جاده استفاده از زنجیرچرخ هنگام عبور از این گردنه مرتفع برای همه رانندگان خودروهای عبوری از این محور را ضروری دانست.

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف که از شب گذشته در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده کاهش دمای هوا و یخبندان سطح معابر شهری و جاده های ارتباطی این شهرستان را به همراه داشته است.

فرامرز فرض الله پور از بارش پنج سانتیمتر برف در شهر خلخال خبرداد و افزود: دمای هوای صبح امروز این شهر به چهار درجه سانتیگراد زیرصفر کاهش یافت که در مقایسه با صبح روز گذشته پنج درجه سردتر شده است.


انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.