مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: امور اراضی فعلی سازمان با سالهای قبل تفاوت اساسی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفروند با اعلام این مطلب افزود: امور اراضی امروز سازمان با سالهای قبل تفاوت کرده است و بر اساس سیاستهای وزارت و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در بحث رفع تداخلات ، کاداستر و حفظ کاربری اراضی کشاورزی تلاش کرده و گام بر می دارد.

وی گفت: مدیریت امور اراضی استان بر اساس ارزیابی های بعمل آمده در سال 92 رتبه 28 ام و سال 93 رتبه 12 ام کشوری را کسب کرده است.

جعفروند اضافه نمود: با توجهات ویژه ریاست محترم سازمان و تلاش همکاران، عملکرد امور اراضی در سال 93، 153درصد و در سال 94 تا به امروز 122درصد برآورد شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: گشت های بازرسی امور اراضی با توزیع 4 دستگاه خودرو در شهرستانهای بستان آباد، هریس، مرند و شبستر فعال شده و دو دستگاه دیگر نیز تهیه و به شهرستانها ارسال خواهد شد و یک دستگاه هم برای استان تحویل گرفته شده است. وی گفت: ساز و کارهای تشویقی تجمیع و یکپارچه سازی اراضی اعمال و بحث تعیین تکلیف زمین های کشاورزی در شهرستانها آغاز شده است.

جعفروند خاطر نشان شد: در بحث کاداستر اراضی کشاورزی تفاهم نامه ای بین استانداری و ریاست سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس سازمان امور اراضی کشور آقای دکتر افشار امضاء گردیده است.

وی در پایان گفت: اولین تفاهم نامه بین امور اراضی و بنیاد مسکن امضاء شده که به موجب آن اراضی مرغوب کشاورزی که به ساختمان سازی اختصاص داده شده بود با تلاش موثر همکاران به مساحت 350 هکتار از تغییر کاربری کشاورزی آنها جلوگیری بعمل آمد. 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.