در نمایشگاه رسانه ای دیجیتال انقلاب اسلامی امسال غرفه های زیارت مجازی با محوریت پیاده روی های اربعین و حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

کلینیک مجازی ترک اعتیاد در نمایشگاه رسانه های انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمد خراسانی زاده سخنگوی سومین نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۴ بهمن در نشست خبری این نمایشگاه که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، با یادآوری برگزاری دوره اول این نمایشگاه در هفته آخر بهمن ۱۳۹۱ و با حضور ۱۸۰ غرفه در مصلای تهران و دومین دوره آن در هفته اول شهریور در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران، از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در همین محل و از ۲۲ تا ۲۷ بهمن خبر داد.

سخنگوی سومین نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی تاکید کرد: در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی که قرار بر این شده است که از تاریخ 22 بهمن الی 27 از ساعت 10 الی 20 برگزار شود، حدود 500 غرفه نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری سازمان سراج برگزار خواهد شد. همچنین امسال نیز به مانند سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای از سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در صداوسیما پخش زنده خواهیم داشت.

وی همچنین از برپایی غرفه زیارت مجازی با محوریت پیاده روی های اربعین و حرم امام رضا(ع)، غرفه ارتقاء سواد مجازی و بخش کودک و نوجوان، به عنوان بخش های جمعی در این دوره از نمایشگاه یاد شده خبر داد و یادآور شد: در بخشی از نمایشگاه، نمایشگرهایی با انحناهای لازم حرم امام حسین(ع) را به صورت ۱۳۵ درجه به معرض دید علاقه‌مندان خواهند رساند.

سخنگوی سومین نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: حدود 4 بخش اصلی سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را تشکیل می دهد. یکی از آنها رسانه های برخط است که به سایت های خبری و شبکه های اجتماعی و وب تی وی ها و سایت های فرهنگی را تشکیل می دهد که حدود 50 درصد از کل نمایشگاه می شوند.

این فعال عرصه رسانه های مجازی تشریح کرد: بخش دوم نمایشگاه مربوط به نشر دیجیتال تلفن همراه است که حدود 20 درصد از کل فضای سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است. بخش سوم مربوط به حوزه بازی و پویانمایی است که حدود 10 درصد از فضای سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است.

خراسانی زاده تاکید کرد: ارتقای سواد فضای مجازی که به عنوان دغدغه مردم در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اتفاق خواهد افتاد. همچنین به بخش کودک و نوجوان به شدت توجه شده است که نسبت به سال گذشته اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد. 

همچنین رونمایی هایی زیادی در بخش فرهنگی و جبهه انقلاب فرهنگی خواهیم داشت. همچنین برای اولین بار کلینیک مجازی ترک اعتیاد در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به بازدیدکنندگان نمایشگاه راهنمایی خواهد داد.

سخنگوی سومین نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری آئین افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت ۳ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۲ بهمن خبر داد و با اشاره به دعوتی که از مسئولان مختلف برای حضور در این مراسم صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد که آنها در این آئین حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: غرفه های برتر در آئین اختتامیه این نمایشگاه در روز ۲۷ بهمن معرفی خواهند شد.




انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.