ساری؛

سه سارق حرفه ای در چنگال قانون

25 فقره سرقت توسط سه سارق در بابل کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از شناسايی و دستگيری سه سارق حرفه ای و کشف 25 فقره سرقت و مقادير زيادی اموال مسروقه خبر داد .

سرهنگ سيد محسن جعفری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت فردی به نام " شهرام– ه " در امر خريد و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان بابل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران با انجاماقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسي با شناسايی متهم اين فرد را حين تردد با يک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در يکی از مناطق مسکونی شهر بابل دستگير کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند،47 گرم مواد پيش ساز برای تهيه مخدر شيشه12 گرم شيشه،16 گرم حشيش که به طرز ماهرانه ای زير صندلی راننده جاساز بود، کشف و ضبط کنند.

به گفته وی؛ متهم پس از دستگيری در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس منکر ارتکاب هرگونه بزه و جرمی شد، اما با ارائه دلائل و مدارک لب به اعتراف گشود و از فعاليت خود در خريد و فروش اموال مسروقه با همکاری دو سارق حرفه ای منزل خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسايی و دستگيری دو متهم به سرقت ، از شناسايی متهمان خبر داد و افزود: ماموران پليس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی متهمان به نام های " محمد و مهدی – ک" را که با يک دستگاه وانت نيسان در حال حمل و جابجايی اموال مسروقه بودند، شناسايی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: سارقان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، حرفه ای ، چنگال ، قانون ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.