یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس درباره نحوه فعالیت فراکسیون متبوع خود در انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویه فراکسیون رهروان ولایت برای حضور در انتخابات مجلس گفت:‌ این فراکسیون شاید در سطح تهران تحرکاتی انتخاباتی داشته باشد ولی در سطح شهرستانها هیچ فعالیت انتخاباتی نخواهد داشت چرا که به هرحال موقعیت تهران برای انتخابات مهم است و اعضا همدیگر را به خوبی می شناسند و قطعا به همدیگر کمک خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فراکسیون لیستی از اعضا برای حضور در انتخابات آن هم در سطح تهران تهیه خواهد کرد و یا خیر؟ متذکر شد: فعلا این فراکسیون درباره انتشار لیست واحد برای انتخابات، تصمیم‌گیری نداشته است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به مذاکرات اعضا فراکسیون رهروان با سایر اعضای سرشناس فراکسیون درباره انتخابات، گفت: ما درمورد موضوع مذکور از آقایان دکتر علی لاریجانی و دکتر کاظم جلالی سوالاتی درباره رویه فعالیت فراکسیون در انتخابات داشته‌ایم که این بزرگواران در جواب به ما گفتند: «فراکسیون در سطح شهرستانها و یا مراکز استانها هیچ فعالیتی نخواهد داشت ولی در سطح تهران شاید تدابیری اندیشیده شود.»

نعیمی رز در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه باوجود فعالیت انتخاباتی فراکسیون در شهر تهران آیا مسئولین سرشناس این فراکسیون تصمیمی برای ارائه لیست انتخاباتی در تهران خواهند داشت و یا خیر؟ تصریح کرد: مسئولین فراکسیون درباره این موضوع توضیحاتی ارائه نکردند و این مسئله در حال حاضر مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.