حضور پر رنگ و توانایی بالای زارعی در بازیگری را می‌توانیم به خوبی در فیلم «گیتا» ببینیم.

مسعود مددی کارگردان سینما و فیلم «گیتا» که با این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در خصوص علت پرداختن به سوژه این فیلم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گیتا ملودرامی خانوادگی است و اهمیت تمرکز آن هم روی رابطه خانوادگی به خصوص رابطه مادر و فرزند است. این سوژه دغدغه ما شد و به سراغ ساخت آن رفتیم.

وی در مورد کار کردن با ستاره‌های فیلم به خصوص مریلا زارعی عنوان کرد: ما به همفکری به تعاملات خوبی رسیدیم. نه تنها زارعی بلکه آذرنگ، بهرامی و سایرین نیز در پیشبرد اهداف برای رسیدن به فیلمی جذاب همکاری‌های مثبتی را انجام داده‌اند.

وی افزود: خانم زارعی به دلیل اهمیت جایگاهش و اهمیتی که بازی ایشان و توانایی‌اش دارد، به مشارکت و مشاوره با کارگردان می‌پردازد که این در نوع خود قابل تامل است. توانایی زارعی بسیار بالا است و حضور پر رنگ او را در گیتا به عینه خواهیم دید.

مددی در مورد تولید فیلم‌های سرد و تقلید در سینما عنوان کرد: سینما پر از تقلید است؛ اما چه بهتر که این موضوع کورکورانه نباشد. برای رسیدن به فیلمی خاص و دیدنی که امضای کارگردان به پای آن باشد، باید خلاقیت و نوگرایی را مد نظر قرار داد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.