فعالان محیط زیست هشدار دادند با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هوای ناپاک و قوانین محیط زیستی ضعیف به این کشور باز خواهند گشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، گروهی از فعالان پیشرو محیط زیست در خصوص خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار دادند. این گروه اعلام کردند اگر چنین اتفاقی روی دهد بار دیگر انگلیس به «عضو کثیف اروپا» تبدیل خواهد شد.

کمیته راهبردی گروه تازه‌ تأسیس «ای فور ای» (طرفداران محیط زیست اروپا) که متشکل از وزرا، کمیسرهای پیشین اتحادیه اروپا و همچنین روسای پیشین سازمان‌های محیط زیست در این قاره است به منظور آگاهی دادن به مردم در خصوص اینکه خروج از اتحادیه اروپا سبب خواهد شد انگلیس در زمینه حفاظت از طبیعت و جلوگیری از آلودگی سال‌ها به عقب برگردد، با گروه‌های سبز همکاری می‌کند. در انگلیس به زودی و در ماه ژوئن همه‌پرسی در خصوص ادامه عضویت این کشور در اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد.

«بارونز یانگ،» رئیس «ای فور ای» دراین خصوص گفت: محیط زیست مطابق با مرزهای قراردادی کشورها تقسیم نمی‌شود و کیفیت هوا و آب در انگلیس به توافق این کشور با همسایگان اروپایی و استانداردهای بالای آن وابسته است. سیاست محیط زیست اروپا در حال گسترش و تبدیل شدن به چارچوب اصلی در اکثر مناطق است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار