65 طرح در زمینه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال جاری با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال و اشتغالزایی 192 نفر در شهرستان قروه راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سرهنگ مسلم سروی در آیین افتتاح طرح پرورش قارچ در شهر قروه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 200 متر ، اشتغالزایی سه نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: طرح پرورش قارچ خوراکی قروه با اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال از محل تسهیلات مقاومتی اجرا شده است.الیانه این واحد پرورش قارچ خوراکی 24 تن در سال است.

وی با اشاره به اجرای 15 طرح در زمینه صنایع تبدیلی و 50 طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی در قروه افزود: پرورش زنبور عسل، مرغ بومی و ماکیان، کودهای ورمی کمپوست، پرورش قارچ، کشت گیاهان دارویی و دامپروری طرح های اقتصاد مقاومتی را شامل می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه افزود: صنایع تبدیلی راه اندازی شده هم طرح هایی مثل فرآوری شور و ترشیجات، لبنیات، شربت و مربا و گوهر تراشی را شامل می شود.

وی به طرح های محرومیت زدایی شهرستان قروه اشاره کرد و اذعان داشت: در سال جاری 28 طرح در زمینه محرومیت زدایی در زمینه های احداث خانه عالم، غسالخانه، مسجد، راه روستایی و آبرسانی به روستاها اجرا شده است.

سرهنگ سروی افزود: شش میلیارد ریال برای طرح های محرومیت زدایی شهرستان قروه هزینه شده است.

وی با اشاره به برنامه های افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ایام دهه فجر افزود: افتتاح دو طرح تولیدی پرورش قارچ در شهر قروه با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی و افتتاح دو واحد استادسرا با اعتبار 430 میلیون ریال از محل تسهیلات محرومیت زدایی از جمله این طرح ها است.

انتهای پیام/محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.