بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا»در روزهای پایانی پخش از نقش آفرینی خود می‌گوید.

سروش اولین نقش سفیر من است/منتظر یک پیشنهاد طنز هستم
علی تقوا زاده، بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: سروش نماینده پدر و مادری است که همیشه سفید رنگ بودند،در واقع پسر کیمیا و پیمان،جوانی آرام و فعال است که شخصیتی مانند جوانی های پدرش را ایفا می‌کند.
 
وی در ادامه بیان کرد:برای من سروش اولین نقش کاملا سفید است که بازی می کنم. به عقیده من نقش آفرینی به جای شخصیت های ضد قهرمان به مراتب سخت تر از کاراکترهای مثبت است. شاید در سری بعدی در نقش کمدی بازی کنم.
 
تقوا زاده از نقش آفرینی متفاوت خود بیان کرد: من بعد از بازی در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» پیشنهادهای بسیاری داشتم که همه با محوریت نقش‌های ضد قهرمان و خاکستری بود و همچنان بازخوردهایش را بین مردم می‌بینم.
 
وی افزود: بعداز مدت‌ها «کیمیا» فرصتی را ایجاد کرد تا نقشی متفاوت را در کنار گروه کارگردانی جواد افشار تجربه کنم.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» در خصوص همکاری خود با جواد افشار در سریال 110 قسمتی «کیمیا» اظهار داشت:پیش از این با بازی در تله فیلم «برگ و باد»به کارگردانی جواد افشار با ایشان همکاری داشتم.
 
تقوا زاده از حضور بازیگران مطرح سینما تلویزیون گفت:سریال «کیمیا» از جمله مجموعه‌های پر بازیگری است که با حضور اساتید برتر سینما تلویزیون مانند مهدی پاکدل،خانم شریفی نیا و بزرگان دیگر نقش آفرینی را بسیار لذت بخش‌تر می کند و حضور هرکدام از این عزیزان به طبع همانند یک خانواده بزرگ بود که تاثیرپذیر و واقعی‌تر جلوه می‌داد.
 
وی درباره شخصیت سروش یادآور شد:سروش در واقع نماد دوران جوانی پیمان (مهدی پاکدل)است ما سروشی را می بینیم که از جوانی پدرش تاثیر گرفته است و در جامعه امروز زندگی می کند،ما یک بازیگر هستیم نمی توانیم بالاتر از آن ظرفی که برای یک بازیگر گذاشته اند فراتر برویم و مجبوریم در دایره تعریف شده بازی کنیم.
 
بازیگر تله فیلم «برگ و باد»عنوان کرد:در فضای تلویزیون و سینما بازی در تیپ های متفاوت بسیار است و هر بازیگری با یک تیپ معین بازی می کند و این مشخص بودن نقش روی انتخاب کارگردان و گریمور تاثیر دارد.
 
تقوا زاده در پایان با ابراز امیدواری بیان کرد:امیدوارم که مردم بیشتر از آنکه به مسائل حاشیه‌ای  نکات پیش و پا افتاده دقت و نگاه کنند به این توجه کنند که «کیمیا» اولین سریال  110 قسمتی است که در کشور ما ساخته شده و به نوبه خود هرکاری نقاط مثبت و منفی دارد که در کنار انرژی و تلاش های بی وقفه گروه کارگردانی و بازیگری نادیده گرفته میشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار