تمرینات پارالمپیکی‌های قایقرانی فشرده تر می شود

تیم قایقرانی برای کسب سهمیه پارالمپیک تمرینات خود را به صورت فشرده‌تر پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، آلمان در اردیبهشت سال 95 میزبان مسابقات جهانی در رشته قایقرانی است که حکم آخرین مرحله گزینش بازیهای پارالمپیک را دارد و از این حیث از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهلا بهروزی‌راد، یکی ازسهمیه‌های پارالمپیک ایران را کسب کرد که از شرکت‌کنندگان در مسابقات جهانی آلمان خواهد بود و آقایان پارالمپیکی نیز دوباره در این مسابقات شرکت می‌کنند تا شانس نهایی خود را امتحان کنند.

ایران در مسابقات پارالمپیکی سه نماینده در بخش مردان دارد که مقدر شده با برترین‌های جهان رقابت کنند.

شهلا بهروزی‌راد، نیز در فینال LTA مسابقات جهانی ایتالیا صاحب سهمیه پارالمپیک شد و در مجموع این رقابت‌ها 6 سهمیه پارالمپیکی توزیع شد که بهروزی‌راد تنها آسیایی بود که کسب سهمیه کرد در این خصوص با مربی تیم معلولان قایقرانی مسعود مهدوی‌نیا مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: تمرینات بدنسازی و قدرت بچه‌ ها به خوبی انجام می شود و به دنبال این هستم که به اوج قدرت برسند تا اواخر اسفند تست‌گیری شود.

وی افزود: امید برای کسب سهمیه المپیک همیشه داشته‌ایم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا 29 اردیبهشت پاروزنان به سطح کیفی برسند.

مهدوی‌نیا درخصوص برگزاری اردوی برون مرزی قبل از مسابقات کسب سهمیه برای تیم معلولین خاطر نشان کرد: هیچ اردوی برون مرزی تا برگزاری مسابقات کسب سهمیه نداریم و تمرینات را در مجموعه آزادی پیگیری می‌کنیم.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی اسفند یادآور شد: از اسفند تمریناتمان را به مدت 2 هفته با توجه به شرایط مساعد به کیش اعزام می‌کنیم تا در هوای مناسب پارو بزنند و مجدد برای تست گیری نهایی به تهران منتقل خواهیم کرد.

مربی تیم معلولین قایقرانی، تاکید کرد: 21 بهمن تمرینات این اردو به پایان می‌رسدواردوی تدارکاتی بعدی را 29 بهمن آغاز خواهیم کرد تا تیم به اوج آمادگی خود برسد و 29 اردیبهشت برای کسب سهمیه عازم دیسبورگ آلمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار