سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان گفت: هدفمان قهرمانی در مسابقات جهانی است که به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

کاوه در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ایران در اردیبهشت میزبان مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است و همین امر باعث می‌شود کشتی‌گیران شناخت کافی از محیط مسابقه داشته باشند و با آرامش رقابت کرده و یک گام به قهرمانی نزدیکتر شویم.

وی افزود: بر این اساس دومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در هر سه  از شنبه 17 بهمن در محل آکادمی شهید رضایی آغاز می‌شود و تا 28 بهمن ادامه دارد و تا زمان شروع مسابقات 4 اردوی دیگر هم خواهیم داشت تا ترکیب نهایی تیم ملی برای هر رده مشخص شود.

کاوه ادامه داد: کشتی‌کاران از استان‌های زاهدان، تهران، اردبیل، خراسان، مازنداران، کرمانشاه، قزوین و همدان بوده که وزن‌های 120،96،86،74،65،60،55،50 کیلوگرم به تمرین مشغول هستند و در هر وزن 2 ورزشکار حضور دارد تا یکی از آنها در ترکیب اصلی قرار گیرد.

سرمربی کشتی آزاد ناشنوایان گفت: تیم‌های روسیه، ترکیه، اوکراین و قزاقستان در این تورنمنت حضور دارند و از حریفان جدی کشتی‌کاران ما به حساب می‌آیند و امیدوارم از سد این حریفان به خوبی بگذریم و در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار