با پشت سر گذاشتن فتنه های سخت ، اما فتنه اکبر در راه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در خطبه های نماز این هفته گفت : در این فته دشمن قصد دارد با نیرنگ و حیله  بنیان های فکری انقلاب را تغییر دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ، دروغ ؛ خیانت ؛ تهمت زدن بر  امام ، تبدیل کردن دوستی ها به دشمنی از جمله شاخصه ها ی فتنه اکبر بیان کرد.

وی همچنین بر هم زدن عدل و قسط را از دیگر نشانه های این فتنه دانست و گفت : دشمنان کاری را به جایی می رسانند که عده ای در جایگاه بالا و عده ای در پایین ترین سطح موجود زندگی خود را بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : مطمئن هستیم که مردم انقلابی ما همچون فتنه های دیگر شاخ فتنه اکبر را هم خواهند شکست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به انتخابات اسفند ماه گفت : لازم است تا مردم انقلابی از همین حالا در مورد نماینگان اصلح مطالعه کنند و با شناخت و آگاهی پای صندوق های رای بروند.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد : برای رسیدن  به این آگاهی لازم است تا کاندیدا را با معیارهای قرآن و دینی تطبیق دهیم.

وی با اشاره به رجز خوانی آل سعود و آمریکا برای حمله به سوریه گفت : این گفته های آنها به این معنی است که بگویند تا کنون در کشتارهای داعش دخالتی نداشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : با نمایان شدن خواری و ذلت داعشی ها؛ آنها قصد به رخ کشیدن قدرتشان را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود : آن گوری که آل صعود و آمریکاییها در یمن برای خود کنده اند فرصتی برای فکر کردن به حمله به سوریه رانخواهند داشت.
 
وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : شجره انقلاب به 40 سالگی نرسیده ثمره های  همچون غزه و لبنان و برقراری امنیت در عراق و همچنین  آزاد سازی دو شهر سوریه از دست تکفیری  را داشته است.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت : آزاد سازی دو شهر شیعه نشین سوریه از دست گروه های تکفیری نعمت بزرگی از طرف خداوند همزمان با این ایام بود.

امام جمعه شهر قزوین گفت : برای شکر این نعمت و تجدید بیعت با آرمان های امام و این انقلاب لازم است تا همه در 22 بهمن به خیابان ها آمده و نشان دهیم که ایستاده ایم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
الکی میگه ...