استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس جمهور امروز و همزمان با دهه مبارک فجر به مشهد سفر می‌کند.

افتتاح 1200 پروژه در ایام دهه فجر/اتصال قطار شهری به فرودگاه مشهد برای اولین بار در کشور

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزییات سفر رئیس جمهور به مشهد، گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان امروز(شنبه 17 بهمن ماه) به مناسبت ایام الله دهه فجر، به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) و برای افتتاح چندین پروژه مهم به خراسان رضوی سفر می‌کند.

وی افزود: در این چارچوب عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران با سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلار آغاز می‌شود و توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد نیز دو هزار و 300 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

رشیدیان همچنین درباره سایر پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر در این استان افتتاح شود، تصریح کرد: در حوزه‌های صنعت، مخابرات، آب، راه و شهرسازی نیز قرار است طرح‌هایی افتتاح شود، همچنین بناست حدود 5هزار واحد مسکن مهر به مردم شریف چند شهر استان تحویل داده شود.

استاندار خراسان رضوی در پایان با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان خود، خاطر نشان کرد: در این استان بیش از 1700 پروژه نیمه تمام وجود دارد که برای اتمام آنها نزدیک 3 یا 2 هزار و 700 میلیارد تومان بودجه نیاز است، امیدواریم که مسئولان برای رسیدگی به این مهم تصمیماتی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پروژه ، مشهد ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار