فردی كه به صورت غیرمجاز اقدام به سرقت 20 میلیون ریال از حساب بانكی پدربزرگ خود كرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: در پی مراجعه یكی از شهروندان مبنی بر اینكه از حساب بانكی او مبلغ 20 میلیون ریال بصورت غیرمجاز سرقت شده،  بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس "فتا" شهرستان "جهرم" قرار گرفت.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: در بررسی فنی كارشناسان پلیس "فتا" از حساب شاكی پرونده مشخص شد از مدتی پیش، مبلغ 20 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب وی برداشت شده است. 

وی اظهار كرد: با انجام اقدامات تخصصی ماموران،‌ عامل برداشت غیر مجاز از حساب شاكی شناسایی و مشخص شد، متهم نوه فرد شاكی است.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" تصریح كرد: متهم 14ساله در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اظهار ندامت از انجام بزه انتسابی به این موضوع اشاره کرده که مدتی پیش پدربزرگم، اطلاعات حساب و رمز دوم کارت بانکی خود را جهت گرفتن موجودی حساب از طریق تلفن همراه در اختیار من قرار داد كه از اعتماد او سوء استفاده کرده و اقدام به خرید اینترنتی و شارژ تلفن همراه از حساب وی كردم .

سرهنگ"انصاری"خاطر نشان كرد: سرقت های اینترنتی عمدتا به دلیل افشای اطلاعات بانكی رخ می دهد و عامل اصلی آن هم خود صاحب حساب می باشد، اگرما از اطلاعات بانكی خود (شماره حساب ،رمز اول و دوم) به درستی محافظت و آن را نزد ديگران بازگو نكنيم،  هيچ سارقی نمی تواند از حساب ما سرقت كند.


برچسب ها: حساب ، خالی ، نوه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.