اردبیل؛

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

در مراسم جشن بزرگ انقلاب که با همت شهرداری اردبیل و با حضور هنرمندان نامی کشور برگزار شد، اردبیلی ها رکورد حضور در جشن انقلاب اسلامی را شکستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور پرشور مردم اردبیل، مسئولان استان و با حضور چهره های نامی عرصه هنر و موسیقی کشور همچون مهراوه شریفی نیا هنرمند ایفاکننده نقش کیمیا در سریال کیمیا، و پویا بیاتی از خوانندگان نام آشنای ایران در محل استادیوم جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد.

شهردار اردبیل در جریان برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب در سخنانی ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارکه فجر، افزود: این جشن بزرگ در قالب دوازدهمین بسته فرهنگی شهرداری اردبیل با عنوان جشن انقلاب و با حضور هنرمندانی که در عرصه دفاع مقدس هنرنمایی کرده اند، تقدیم حضور شهروندان قدرشناس و هنردوست اردبیلی می گردد.

حمید لطف اللهیان افزود: شهرداری اردبیل خود را مکلف می داند که برای نشاط اجتماعی شهروندان و خانواده ها برنامه های ویژه ای تدارک ببیند که برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره آدم برفی شهرداری اردبیل به مناسبت دهه مبارکه فجر در هفته گذشته،گفت: امروز نیز که در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، با برگزاری جشن بزرگ انقلاب در این محل در خدمت شهروندان عزیز هستیم.

وی با قدردانی از حضور پرشور و پرتعداد شهروندان در مراسم جشن انقلاب، افزود: اردبیل به عنوان شهر مهربانی ها شناخته می شود و شهروندان فرهنگ دوست و مهربان این شهر همواره استقبال بی نظیری از مراسمات جشن برگزار شده توسط شهرداری داشته و دارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، رکورد ، حضور ، جشن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.