مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از برخورد قاطع تعزیرات حکومتی استان زنجان با قاچاقچیان مواد محترقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:با نزدیک شدن به ایام پایانی سال 94 و همچنین چهارشنبه آخر سال،بازار خرید و فروش مواد محترقه شروع به فالیت می نماید به نحوی که در بعضی از معابر شهری نیز شاهد دست فروش های مواد محترقه خواهیم بود.

ممیزی افزود:اغلب این کالاها بطور غیرقانونی و بطور قاچاق وارد استان می شود که در سالهای قبل نیز چندین پرونده در شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تشکیل و رسیدگی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:بدلیل عدم دارا بودن استانداردهای لازم ،درصورت استفاده از اینگونه مواد محترقه صدمات جبران ناپذیری بر شهروندان وارد می گردد.

وی ادامه داد:برهمین اساس تعزیرات حکومتی استان درصورت ورود پرونده های قاچاق مواد محترقه،با عاملین بدون کوچکترین اغماضی و بر اساس مقررات قانونی برخورد نموده و علاوه بر امحای محموله های مکشوفه جرائم نقدی نیز متوجه قاچاقچیان خواهد بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:شهروندان زنجانی درصورت مواجه با فوش مواد محترقه قاچاق مراتب را به بازرسی سازمانهای مربوطه گزارش و یا به تعزیرات حکومتی استان مراجعه تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام گردد.


انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.