مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان کتاب به فروش رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بندرعباس؛ علیرضا درویش نژاد افزود: این مبلغ مربوط به کل خرید از نمایشگاه شامل فروش یارانه ای و آزاد می شود.

وی با اشاره به حضور ۱۴ ناشر خارجی برای اولین بار در نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: علاوه بر بخش کتاب برای دومین سال پیاپی ۶۰ غرفه رسانه های دیجیتال بر غنا و کیفیت نمایشگاه افزوده بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان از نمایشگاه افزود: بر اساس سرشماری انجام گرفته در مدت ۷ روز نمایشگاه ، ۳۳۱ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

درویش نژاد اطلاع رسانی مناسب، پخش زنده نمایشگاه از تلویزیون، حضور دائم رادیو در نمایشگاه، برنامه های جنبی فرهنگی و هنری متعدد حضور انجمن های مختلف، تخفیف مناسب، حضور ناشران مطرح داخلی، شرکت ناشران خارجی و نمایشگاه رسانه های دیجیتال را از مهمترین عوامل استقبال مردم از نمایشگاه امسال عنوان کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ۱۰ تا ۱۶ بهمن در بندرعباس با حضور ۶۵۰ ناشر در قالب ۴۵۰ غرفه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.