ابراز رضایت دیوید لی از حضور در لیگ یونان

کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا اظهار داشت: از اینکه در لیگ والیبال یونان و در تیم پواک به میدان می‌روم خوشحالم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیوید لی، کاپیتان و ستاره تیم ملی والیبال آمریکا که این فصل را در تیم پواک یونان حضور خواهد داشت از حضور در این تیم و لیگ والیبال یونان ابراز رضایت می‌کند. 

این بازیکن 33 ساله در گفتگو با یک رسانه یونانی عنوان کرده است:  بسیار خوشحالم که در تیم پواک به میدان می‌روم.شرایط این تیم بسیار مناسب است و من تا این لحظه از حضورم در این تیم احساس مثبتی را دریافت کرده‌ام.

ستاره آمریکایی تیم پواک یونان به کسب عناوین این تیم در فصل گذشته رقابت‌های والیبال در یونان اشاره کرد و گفت: این تیم در فصل 2014 – 2015 موفق به کسب دو عنوان مهم شده است و من امیدوارم این نتایج خوب در زمان حضور من در این تیم هم ادامه داشته باشد.

سرعتی‌زن بلندقامت تیم پواک افزود: می‌دانم که تیم پواک در کشور یونان بسیار پرطرفدار است و هوادارن زیادی این تیم را در دیدارهایش حمایت‌ می‌کنند. ویدئو فینال فصل قبل این تیم را دیدم که در آن فیلم نزدیک به 10هزار هوادار ایستاده بودند و تیمشان را تشویق می‌کردند. من پیش از این نیز در سالن‌هایی که مملو از تماشاگر بود به میدان رفته ام اما در اغلب مواقع هوادارن علیه من بودند!

دیوید لی پیش از پیوستن به تیم پواک یونان فصل گذشته را در تیم لوکوموتیو روسیه سپری کرده بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار