قزوین ؛

اختصاص بودجه ۱۳۰۰ میلیارد ریالی برای بهبود ترافیک شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: با توجه به وضعیت ترافیکی قزوین، ۱۳۰۰ میلیارد ریال بودجه برای بهبود عبور و مرور و ساماندهی ترافیک اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛مسعود نصرتی  اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر قزوین یکی از هرهای نزدیک به پایتخت است، روزانه جمعیت زیادی به این شهر سفر می‌کنند.

وی افزود: بیشتر سفرها به قزوین کاری یا درسی است و با توجه به وجود دانشگاه‌های زیادی که در استان قزوین تأسیس شده است روزانه با ورود حجم زیادی از دانشجویان از استان‌های همجوار هستیم.

شهردار قزوین با بیان اینکه روزانه 40 هزار خودرو از تقاطع ولیعصر عبور می‌کنند عنوان کرد: عبور روزانه این تعداد از خودرو از این تقاطع بیانگر حجم بالای ترافیک در شهر قزوین به ویژه در بافت مرکزی شهر است.

نصرتی با اشاره به اینکه بودجه قزوین یک ماه زودتر از موعد تهیه و به شورای اسلامی شهر قزوین پیشنهاد شده است تصریح کرد: برای بهبود عبور و مرور شهری قزوین در سال 95 بیش از 1300 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در شورای شهر در حال بررسی و تصویب است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با سرعت هرچه بیشتر پیشنهادات بودجه بررسی و به تصویب برسد تا شهرداری قزوین هم بتواند با آسودگی خاطر بیشتری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.