سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: این بازی سرنوشت ساز است و سه امتیاز مهم را شامل می شود و برای برد به میدان می رویم.

ویسی: برنده بازی خواهیم بود/ به شکست هایمان پایان می دهیم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: این بازی سرنوشت ساز است و سه امتیاز مهم را شامل می شود. شرایط تیم ما و سایپا یکسان است و هر دو تیم به دنبال برد این بازی هستیم. تمام تیم های دنیا ممکن است دچار مشکل و ضعف شوند اما ما در این بازی شکست قبلی را جبران خواهیم کرد و روند خوبمان را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: می توان گفت تیم استقلال خوزستان صد در صد آماده است و با حس قهرمانی بازی را انجام می‌دهیم. در 17 هفته اول بسیار خوب بودیم اما در سه بازی آخر عملکرد ضعیفی داشتیم که منجر به شکست دو بازی پشت سر هم شد، اما مطمئنم با بازی خوب فردا به این شکست ها پایان خواهیم داد.

وی افزود: خوشبختانه تیم ما محروم ندارد و تنها دو بازیکن خارجی ما مصدوم هستند. در بازی قبلی گلر تیم عملکرد خوبی نداشت و با جایگاه خود فاصله گرفته بود. اما در بازی فردا دروازه بان تیم مان نیز در اوج آمادگی خود به سر می‌برد و با همه احترامی که برای تیم سایپا قائل هستم می دانم برنده بازی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، خوزستان ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار