همایش یک روزه زن مسلمان اعتدال ،توسعه و تحکیم بنیان خانواده در بندرعباس برگزار شد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛، زهرا یعقوب نژاد مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری هرمزگان هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی زنان هرمزگان با فرهنگ اسلامی و تحکیم خانواده عنوان کرد.

دبیر مجمع کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان کشورهای اسلامی در این مراسم گفت: همکاری زنان مسلمان تشکلها و سازمان های دولتی و غیر دولتی موجب تقویت مجامع زنان در عرصه های بین الملل می شود.

طوبی کمالی افزود: ایجاد تعامل و همکاری بین سازمان ها و تشکل های دولتی و غیر دولتی زنان مسلمان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: تقویت و آموزش مهارت های زندگی برای توسعه و بالا بردن فرهنگ ایرانی اسلامی ضروری است.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم با توجه به اهمیت جایگاه زنان در جامعه اسلامی گفت: توسعه یافتگی کشور با اهمیت دادن به خواسته ها و نیازهای جامعه انجام می شود.

جاسم جادری افزود: رشد و توسعه یک جامعه با آموزش مهارت های لازم به زنان امکان پذیر می شود.

وی میزان مشارکت زنان در دولت را چشمگیر توصیف کرد و گفت: تا پایان سال هم ده زن مدیر در استان معرفی می شود.

در حاشیه این مراسم بیانیه معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خوانده شد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقالب اسلامی و تدبیر رییس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته ای و به برکت خون های بناحق ریخته شده شهدای هسته ای روشن و همدل و همزبان با دولت خود را آماده شرایط پس از لغو تحریم های ظالمانه و ناعادلانه و اجرای برجام می کنیم.

زنان ایرانی همچون گذشته در سایه بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های خود و با مدیریتی جهادی در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گام های اساسی بر می دارند و همزمان به ایفای نقش های مادری و همسری در تمامی عرصه هایث اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی جامعه نقش آفرین خواهند بود.

در پایان این مراسم استاندار هرمزگان و انجمن خیرین بیماری های خاص از دبیر مجمع کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان کشورهای اسلامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.