مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت: افزایش سرمایه 3000 میلیارد تومانی این شرکت تا اوایل اسفند نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، احمد صادقی با اشاره رفع تحریم ها و اجرایی شدن برجام، اظهار داشت:فعلا تحرکی در بازار فولاد دیده نمی شود، اما پیش بینی می کنیم با رونق بازار مسکن و اجرایی شدن طرح هایی بزرگی چون راه آهن سریع السیر و شهر فرودگاهی امام با حضور سرمایه گذاران خارجی تا شهریور سال آینده بازار فولاد از رکود فعلی خارج و رونق نسبی یابد.

وی افزود: مذاکره با سرمایه گذاران و شرکت های خارجی برای همکاری ادامه دارد و به زودی نتایج این مذاکرات فشرده به بازار اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به طرح ریل سازی این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: با وجود انحصاری بودن این حوزه پیش بینی می کنیم سالیانه فروشی بالغ بر 50 هزار تن داشته باشیم که ارزش افزوده 200 میلیارد تومانی برای ما ایجاد می کند و بازگشت سرمایه آن 4 ساله خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش سرمایه 3000 میلیارد تومانی این شرکت تا اوایل اسفند نهایی می شود، تاکید کرد: این افزایش سرمایه 380 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی املاک ثبت نشده و همچنین املاکی تاکنون ثبت شده اما تجدید ارزیابی نشده اند، انجام می‌شود.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.