شرایط نامناسب داوری به داوران فوتبال و فوتسال بانوان هم سرایت کرده است و بعد از پاسخ ندادن مسئولان به نامه‌نگاری‌ها بانوان داور تهدید به کناره گیری از قضاوت کرده‌اند.

مشکلات داوری به بانوان داور رسید
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بانوان داور فوتبال و فوتسال کشور بعد از نامه نگاری‌های متعدد خود به مسئولان فدراسیون و پاسخگو نبودن آنها، تهدید به کناره گیری از قضاوت در لیگ برتر فوتسال و لیگ‌های درگیر کرده‌اند.

بانوان، داور از تبعیض گذاشتن مسئولان فدراسیون بین داوران خانم و آقا در لیگ‌های برتر گلایه دارند و اعلام کرده‌اند که مگر بانوان داوری نمی‌کنند و حرفه‌ای تمرین نمی‌کنند و سطح  داوری آنها با آقایان مگر چقدر تفاوت دارد که مسئولان چندین سال است حق‌الزحمه‌های بانوان داور را افزایش نداده‌اند و از سوی دیگر این داوران باید با هزینه‌های شخصی خود مسافت‌های 16 یا 17 ساعت را با اتوبوس طی کنند  و پول آنها را بعد از  3 سال با کسر 10 درصد مالیات دریافت کنند و تمام فکر مسئولان فدراسیون فقط داوران لیگ برتر آقایان است و انگار دیگر هیچ داوری در فوتبال وجود ندارد.

فهیمی، مسئول بانوان کمیته داوران در این خصوص اظهار کرد: مشکلات داوری برای همه داوران وجود دارد و بانوان داوران هم مشکلات زیادی دارند و تمام این مشکلات را به مسئولان اطلاع داده‌ام.

وی در خصوص  نامه نگاری و تهدید به کناره گیری از لیگ برتر بانوان داور هم گفت: هنوز نامه ای رسمی در این خصوص به کمیته داوران نرسیده است و من چیزی نشنیده‌ام ولی می‌دانم  که حق الزحمه‌های آنها 3 سال است افزایش پیدا نکرده و پولی دریافت نکرده‌اند این در حالی است که چشم این داوران به جیب پدران خود است و پول مسافرت به شهرهای میزبان را از خانواده خود دریافت می‌کند و مشکلات زیادی دارند و شرایط داوران خانم با آقایان بسیار متفاوت است.

وی در پایان گفت: به عنوان مسئول بانوان داور، پیگیر حق حقوق داوران بانوان هستم و مسئولان هم قول‌هایی در این زمینه داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار