رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس تعدادی از پروژه های عمرانی، درمانی و تولیدی خراسان رضوی را در گلبهار، نیشابور و سبزوار افتتاح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد، با حضور رئیس جمهور در ایستگاه راه آهن مشهد، چندین طرح عمرانی، درمانی، تولیدی و صنعتی ازطریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

در این مراسم 4 هزار و 817 واحد مسکونی مسکن مهر با اعتبار 2 هزار و 650 میلیارد ریال که در مدت 8 سال ساخته شده بود افتتاح شد.

از این تعداد مسکن مهر 3 هزار واحد در گلبهار و مابقی در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر بودند.

همچنین بیمارستان حشمتیه سبزوار در زمینی به مساحت 18 هزار متر در 8 طبقه با ظرفیت 245 تخت و اعتبار 650 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در مدت زمان 8 سال احداث شده است.

از جمله پروژه های تولیدی که در این مراسم به بهره برداری رسید، کارخانه نیسان شرق مشهد بود که با ظرفیت تولید روزانه 400 میلیون لیتر نوشابه گازدار در مدت 3 سال و با اعتبار 98 میلیارد تومان ساخته شده است.

همچنین کارخانه رنگین در توس مشهد با ظرفیت تولید هزار و 500 تن انواع درپوش پلاستیکی در مدت 7 سال با اعتبار 168 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

کارخانه لوازم خانگی کلور نیشابور نیز با ظرفیت تولید 25 هزار دستگاه یخچال فریزر خانگی در شهرک صنعتی خیام این شهرستان افتتاح شد که در مدت 2 سال ساخته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.