مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از آغاز عملیات ساخت دو هزار و 200 چشمه سرویس بهداشتی ویژه منازل نیازمندان تحت پوشش در این استان با همکاری سپاه خبر داد.

آغاز ساخت دو هزار و 200 چشمه سرویس بهداشتی منازل نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضیا رضایی گفت : بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته از این تعداد سرویس (حمام و دستشویی) یک هزار و 440 مورد برای مددجویان زیر پوشش و مابقی برای سایر افراد نیازمند این استان ساخته است.

وی ادامه داد: در این زمینه 18 میلیارد ریال از محل اعتبارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکز و معادل همین مبلغ از سوی سپاه استان هزینه خواهد شد.

رضایی مبلغ هزینه شده برای ساخت هر چشمه سرویس بهداشتی را حداکثر 25 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: عمده این سرویس های بهداشتی برای نیازمندان ساکن در مناطق روستایی استان احداث می شود.

وی گفت: با وجود اینکه این نهاد طی سال های گذشته تاکنون 32 هزار خدمت در حوزه مسکن در قالب احداث، تعمیرات کلی و جزیی، احداث آشپزخانه و سرویس بهداشتی را به مددجویان ارائه کرده ولی با این وجود همچنان تعدادی از خانوارهای مددجو فاقد سرپناه هستند.

62 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.