وحید شمسایی که در مراسم تقدیر از برترین‌های تیم فوتسال حضور یافته بود گفت که بهترین جایزه برای او این است که اکنون رضا حیدریان کنار او ایستاده است.

شمسایی: بهترین جایزه برای من ایستادن کنار حیدریان است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وحید شمسایی که در مراسم بدرقه تیم فوتسال و تقدیر از برترین‌های لیگ برتر فوتسال شرکت کرده بود گفت: آمدن رضا حیدریان مهمترین اتفاق امروز بود و ما با هم هماهنگ کرده بودیم که به اینجا بیایم.خیلی خوشحالم که جزو برترین‌ها شدیم و امیدوارم در آینده موفقیت های بیشتری به دست آوریم. بهترین جایزه برای من این بود که حیدریان به عنوان یک بزرگتر و اسطوره کنار من باشد.

وی درباره تیم ملی فوتسال و باخت به ژاپن گفت: ما در تیم ملی بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم.ژاپن و تایلند جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند و بازی با آنها سخت است اما تیم فوتسال ما هم پتانسیل بالایی دارد و در کنار این دو تیم جزو بهترین تیم های آسیا است.

شمسایی درباره مسابقات لیگ سال آینده اظهار داشت:  تعطیلی 9 ماه  در لیگ فوتسال باعث می‌شود که فوتسال ما نابود شود در هیچ جای دنیا لیگ 9 ماه تعطیل نمی‌شود بازیکنان باید آماده باشند تا به تیم ملی دعوت شوند بازیکنانی که این مدت بازی نکنند بازیکن نیستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمسایی ، حیدریان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار