رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: داوطلبان مراقبت کنند چرا که یکسری ضد ارزش در امر تبلیغات انتخابات در حال شکل گیری است.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمان ،یدالله موحد در جلسه با نامزدهای انتخاباتی 7شهرستان جنوبی استان کرمان که در راستای جلسات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی برگزار گردید،افزود:تبلیغات قبل از موعد ممنوع است و داوطلبین محدوده قانونی 8روزه تبلیغات را مدنظرقرار دهند زیرا مردم ومسئولین به دقت رفتارهای نامزدهای انتخاباتی را رصد می نمایند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبین مراقبت نمایند که یکسری ضد ارزش در امر تبلیغات انتخابات در حال شکل گیری است،افزود: هیچ کاندیدای انتخابات نبایستی با سو استفاده از دغدغه های اقتصادی و اجتماعی مردم به دنبال کسب رای باشد.

موحد خاطرنشان ساخت:داوطلبین از دادن شعار ها و وعده های خلاف واقع به شدت بپرهیزند و با انجام یکسری از کارها به گونه ای رفتار نکنند که به رای مردم اهانت شود.

وی تاکید کرد:داوطلبین در یک فضای صمیمی و دوستانه به رقابت با یکدیگر بپردازندومنافع ملی را در نظرگیرند. استفاده از ادبیات توهین آمیز ومخرب علیه سایر داوطلبین زیبنده نیست.

موحد در ادامه با بیان اینکه استفاده از ادبیات توهین آمیز ومخرب علیه سایر داوطلبین زیبنده نیست،افزود:نامزده های انتخاباتی بایستی آستانه تحمل خود را بالاببرند و اگر خدای ناکرده نسبت به آنها توهین وتخریبی صورت پذیرفت حتما از مجاری قانونی و قوه قضائیه پیگیری نمایند.

رییس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان کرمان هشدار داد:دستگاه قضائی در کمال بی طرفی و در جهت دفاع از منافع عمومی ورود پیدا خواهد کرد وبا جرائمی ازقبیل تشویش اذهان عمومی،نشراکاذیب علیه مصالح ودستاوردهای نظام و مسائلی که سلامت امر انتخابات را زیر سوال می برد به شدت برخورد می کند.

وی گفت:ضرورت دارد با توجه به شرایط اقتصادی داوطلبین در تبلیغات انتخاباتی خود از اسراف وتبذیر بپرهیزند.

نماینده ارشد قوه قضائیه در استان کرمان گفت:داوطلبین بایستی از ظرفیت اقوام ومذاهب مختلف در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور وباشکوه استفاده کنند وصحیح نیست برای کسب آراء بیشتر به مسائل قومی،قبیله ای ومذهبی در بعضی از نقاط دامن بزنند وباعث ایجاد مشکلات امنیتی شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، سیاسی ، رای ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.