یکی از خریدهای لوکس سرمایه داران دنیا خرید جزایر با طبیعت های ناب و دست نخورده در خوش آب و هواترین مناطق دنیا است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زندگی تجملی بازیگران هالیوودی با دستمزدهای نجومی همیشه زبان زد خاص و عام بوده است و هزینه های عجیب این گروه از افراد حیرت همگان را به دنبال داشته است.

یکی از عجیب ترین خریدهای سرمایه داران هالیوودی خرید جزیره هایی با طبیعت بکر بوده که تعدادی از آن ها را در این خبر قرار داده ایم.

ریچارد برانسون صاحب  جزیره‌های "موستیکو" و "نِکِر" در دریای کارائیب، جزیره Makepeace  در نوسا و جزیره انگلیس در دبی


جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر


وقتی پای صحبت از جزیره‌های شخصی به میان می‌آید، جای هیچ شکی نیست که ریچارد برانسون سرور همه جزیره‌داران به شمار می‌آید. 

2 جزیره در دریای کارائیب متعلق به این فرد با نفوذ انگلیسی صاحب شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک است.


 همچنین جزیره Makepeace را برای کارمندانش خریداری کرده تا هر وقت از کار روزمره خسته شدند بتوانند در سواحل آن لذت ببرند.


جانی دپ صاحب جزیره کوچک Little Halls Pond در باهاما

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر


او صاحب چهار جزیره در قسمت های شمالی باهاما به ارزش 50 میلیون دلار هست، البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته است.

جانی دپ زمانی که در فیلم "دزدان دریایی کارائیب" ایفای نقش می‌کرد، عاشق باهاما شده و بالاخره قدم پیش گذاشت و این بهشت واقعی را برای خانواده‌اش خریداری کرد، این جزیره 3.6 میلیون دلار ارزش دارد و زیباترین صخره‌های دریایی را دارا می باشد، همچنین به خاطر لنگرگاه شخصی، مرداب هایی که در کنارش درخت های خرما روئیده و 6 بخش ساحلی سفید رنگ بکر و دست نخورده‌اش شهرت داشته و فقط با یک کشتی کوچک، هلیکوپتر یا هواپیمای دریایی می‌توان به آنجا سفر کرد.

مل گیبسون جزیره ماگو، فیجی

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

اهالی استرالیا جزیره‌های گرمسیری فیجی را محلی فوق‌العاده برای گذراندن ایام تعطیلات می‌دانند. مل گیبسون هم استرالیایی است و با خریدن جزیره مانگو در سال 2005 به مبلغ 15 میلیون دلار به دارندگان جزایر فیجی پیوست.

این جزیره یکی از بزرگترین جزیره‌های جنوب اقیانوس آرام محسوب می‌شود و کاملا دست نخورده و خالی از سکنه است، مل گیبسون هم سعی کرده به جز یک ساختمان برای استفاده شخصی بقیه جاهای جزیره را دست نخورده نگه دارد.


دیوید کاپرفیلد جزیره کوچک ماشا، باهاما

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

دیوید کاپرفیلد صاحب چهار جزیره در قسمت های شمالی باهاما به ارزش 50 میلیون دلار است، البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته است.

 وی این جزیره را هفته ای 325,000 دلار اجاره می‌کند و افراد مشهور دیگری مثل جان تراولتا و اپرا وینفری هم به این جزیره سفر کرده اند، کاپرفیلد آب های جزیره را سرچشمه جوانی می‌نامد و ادعا می کند این جزیره زیبایی نفس‌گیر فرازمینی دارد که شاید در خواب هم ندیده باشید.



لئوناردو دی کاپریو  جزیره Blackadore، بلیز

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

وکیل تجاری لئوناردو دی کاپریو جزیره ای به ارزش 1.75 میلیون دلار را در سال 2005 برای وی خریداری کرد، این جزیره زیبا با سواحل شنی سفید رنگ، درخت های نارگیل و صخره‌های زیبا در نزدیکی صخره‌های مرجانی واقع شده است.

گفتنی است در این مکان هیچ جزیره دیگری وجود ندارد که مثل این جزیره فضا و درازای کافی برای ساخت یک فرودگاه را داشته باشد. لئوناردو هم برای این جزیره برنامه‌هایی دارد: مثل تبدیل کردن جزیره به یک پاتوق برای محفل‌های دوستان و ساخت هتل های زنجیره ای برای چهار فصل سال و بسیاری آرزوهای دیگر که باید دید کدام یک قابلیت تحقق پیدا کردن را دارند.



شکیرا  جزیره Bonds، باهاما

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

این جزیره وسیع 16 میلیون دلار ارزش دارد و هنرمندانی مثل شکیرا، راجر واترز ستاره پینک فلوید و الخاندرو سانز ستاره پاپ اسپانیایی به طور مشترک از این جزیره استفاده می‌کنند. آنها در فکر خلق آثار و برنامه‌های هنری و فرهنگی هستند تا بتوانند از هنرمندان دیگر و تازه واردین دنیای هنر پیشی بگیرند.


نیکلاس کیج  جزیره کوچک Leaf، باهاما

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

سال 2006 نیکلاس کیج این جزیره باهامایی را به مبلغ 3 میلیون دلار خریداری کرد، وی پیش از این صاحب خانه‌ای فوق العاده مجلل در جزیره پارادایس بود و جزیرهLeaf  جزو جزیره‌های زنجیره ای اکزوما محسوب می‌شود و این جزیره در نزدیکی جزیره خصوصی جانی دپ قرار دارد و باید به این نکته اشاره کرد که با داشتن نخل های خرما، سواحل شنی طولانی و یک برکه با آب بسیار زلال و شفاف، این جزیره چیزی کمتر از یک بهشت نیست.

ادی مورفی جزیره Rooster، باهاما

جزیره داران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

ادی مورفی جزو بازیگرانی است که بیشترین دستمزدها را دارد، پس طبیعی است که صاحب بهشتی رویایی، یعنی جزیره Rooster باشد که به جزیره‌ای دراز و کشیده معروف شده است. او در سال 2007 این جزیره را به مبلغ 15  میلیون دلار خریداری کرد و  فقط چند دقیقه با ناسائو پایتخت باهاما فاصله دارد.

تجارت و خرید و فروش زمین تا جایی در‌ هالیوود رواج پیدا کرده که بازیگرانی مثل ادی مورفی و برخی دیگر از ثروتمندان هم جزیره‌های شخصی‌شان را تبدیل به محلی تجاری کرده تا بتوانند چنین مکان هایی را تا آخر عمر برای خود و همسرشان حفظ کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
حالا که تحریما برداشته شده
ایرانی ها پدره هرچی جزیره هست رو در میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
تحریما که دو سه ماه قبل برداشته شدن. نکنه دروغ بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
حالا تحریما که برداشتن همین روزا ماهم میریم دوسه تا میخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
واقعا پو ل که باشه دنیا مال آدمه
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۸:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
اگه خوب از پولت استفاده کنی اخرشم مال تو میشه