تیم‌های باشگاهی دوچرخه سواری برای شرکت در تور بین‌المللی تایوان آماده می شوند.

رکابزنان در پی کسب پیراهن طلاییبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تور تایوان اولین رقابت بین‌المللی است که تیم های باشگاهی کنتنال تال در آن حضور خواهند داشت.
 
در این تور بین المللی تیم های شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد نیز رقیب هم هستند و برای کسب امتیاز باشگاهی به رقابت می پردازند، اگر چه هر دو تیم از یک کشور هستند.
 
قادر میزبانی، مدیر تیم شهرداری تبریز در این خصوص گفت: تور تایوان در سطح کلاس 2.1 اجرا می شود و یکی از تورهای ایده آل آسیا است که زمان برگزاری آن از 16 تا 20 اسفند است.
 
وی افزود: از تیم شهرداری تبریز 5 رکابزن شرکت خواهند کرد که شامل قادر میزبانی، احد کاظمی، صمد پورسیدی و مهدی سهرابی است اما نفر پنجم هنوز معلوم نیست.
 
میزبانی در خصوص رقابت با تیم های شرکت کننده یادآور شد: در تمام میادین ورزشی دنیا تیم های مختلفی از کشورهای متعدد شرکت می کنند تا با هم رقابت کنند، و هدف ما کسب پیراهن طلایی است اما از تعداد تیم های شرکت کننده اطلاعی ندارم.
 
وی تصریح کرد:‌ این اولین توری نیست که در رده بندی آسیایی برگزار می شود و تورهای کشورهای دبی، قطر و عمان هم هر ساله اجرا می شود اما کشورهای عربی اگر از کشورهای آسیایی دعوت به عمل آورند به ندرت شاید یک تیم ژاپنی و ... را از آسیا دعوت کنند اما تا به حال از ایران دعوتی به عمل نیاورده اند و طبق قوانین ucl نیز این کشورها در خصوص دعوت از رکابزنان باشگاهی مختار هستند. البته این مسابقات امتیازات بالایی دارد.

میزبانی در خصوص حضور در تور تایوان گفت: قوانین حضور در تور تایوان متمایز با بقیه رشته‌ها است زیرا هنگامی که ما حرکت می کنیم تمام هزینه‌ها تا لحظه ای که وارد تایوان می شویم و باز می‌گردیم با کشور میزبان است زیرا امتیازاتی که ucl به تورها می‌دهد در نحوه برگزاری آن مهم است.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار