با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز در شهرستان "فيروزآباد" استان فارس، 33 خرده فروش موادمخدر دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان "فيروزآباد" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده شهرستان "فيروزآباد" در مناطق جرم خيز اين شهرستان اجرا شد. 

سرهنگ "حسين ارجمندمزيدی" افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، چند نقطه جرم خيز در شهرستان "فيروزآباد" را كه به محل فعاليت خرده فروشان موادمخدر تبديل شده بود را شناسايي و ضمن پاكسازي اين محله ها تعداد 33 خرده فروش مواد را دستگير كردند. 

وي ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه اين متهمان دستگير شده، مقاديري موادمخدر صنعتي و سنتي از جمله 40 گرم هرويين، 22 گرم حشيش، 48گرم شیره ترياك، 726 گرم تریاک، 8 عدد پایپ استعمال شیشه، 72گرم سوخته تریاک، 2عدد ترازوی توزین موادمخدر و يك كيلو و 410 گرم كراس كشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان "فيروزآباد" اظهار كرد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.  

سرهنگ "ارجمند" با تاکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آينده جامعه از تهديد بزرگ موادمخدر صنعتي و روانگردان را مشروط به همكاري و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه هاي مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.