فرمانده انتظامی استان فارس گفت: جامعه محوری، حرفه ای گرایی و دانش گرایی مهم ترين دستاوردهای انقلاب در حوزه پليس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" بيان كرد: اگر امروز انقلاب اسلامي در جهان مي درخشد، به دليل تلاش وصف ناپذير امام راحل و مردم انقلابي كشور است . 

وي با اشاره به خاطراتي از پيروزي انقلاب اسلامي، بيان كرد: انقلاب اسلامي همواره پايگاه مردمي دارد و اقدامات نظام سلطه را خنثي كرده است. 

فرمانده انتظامي استان فارس با تأكيد بر اينكه پليس بايد آرمانگرا و انقلابي باشد، افزود: به همين دليل مكتبي بودن پليس همواره در دستور كار قرار دارد. 

گودرزي با بيان اينكه دشمن درصدد است ناامني را در كشور عمق ببخشد، گفت: البته با رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و هوشياري مردم در اين راه به مانند هميشه ناكام مانده است . 

وي با اشاره به اينكه پليس كارهاي خود را با عقلانيت و خرد جمعي انجام مي دهد، افزود: كشف بيش از 80 درصدي جرائم خشن و 97 درصدي جرائم فضاي مجازي در سطح استان، نشان دهنده اين موضوع است.
اين مقام ارشد انتظامي فرهنگ سازي توسط رسانه ها و به ويژه صدا و سيما در راستاي ايجاد امنيت را بسيار مهم عنوان كرد و گفت: در حال حاضر وضعيت امنيتي استان مطلوب است. 

وي از همه هم استاني ها براي حضوري پر شور در راهپيمايي 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد و افزود: با حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي، برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اضافه خواهد شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.