مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت : رسیدن آب شرب سالم و با کیفیت به مشترکین هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب است و کیفیت و سلامت آب آشامیدنی از خط قرمزهای وزارت نیرو است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ منصور کیاور گفت : کنترل کیفی مناسبی روی آب آشامیدنی انجام می‌شودو مطلوبیت آب کرمانشاه بلحاظ شاخص‌های بهداشتی نزدیک100 درصد است.

وی بیان داشت : سالانه 23 هزار مورد آزمایش بر روی آب شرب مردم کرمانشاه انجام می‌شود که در بخش‌های مختلف آزمایشات فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی، فلزات سنگین و ... است.

کیاور ادامه داد :آب شرب کرمانشاه را از بهترین و باکیفیت‌ترین آب‌های کشور است و آنچه که مردم به عنوان کلر در آب می‌شناسند، اشتباه است.

وی افزود: آنچه که رنگ آب را تغییر می‌دهد و گاهی خارج شدن آن از آب با صدا و به صورت گاز مشهود است، تنها ناشی از فشار شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه خاطرنشان کرد :کلر فقط برای احتیاط و کنترل آلودگی به آب شهر اضافه می‌شود، و برای پیشگیری از حوادث احتمالی که ممکن است آلودگی را وارد خطوط آب شرب کند، کلر را نیز به آب اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/ت




برچسب ها: کرمانشاه ، آب ، شرب ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.