در این گزارش به بررسی ناکامی تراکتور با سرمربی گری امیر قلعه نویی پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که با ناکامی سرخ پوشان تبریز همراه بود . تراکتورسازان در این بازی که در شرایط نامساعد جویی برگزار شد بازی را واگذار کردند تا بازهم این سوال مطرح شود چرا این تیم که در فصول گذشته در رده بالای جدول قرار داشت اکنون در رده هفتم قرار گرفت.
 
تیم فوتبال تراکتورسازی با سرمربی گری امیر قلعه نویی نتوانست موفقیتی کسب کند و اکنون که این تیم در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است نیازمند به حمایت بیشتر است که در صورتیکه به وضعیت این تیم رسیدگی نشود شاید تراکتور ضعیف ترین تیم لیگ باشد.

تراکتور اکنون با ارائه 19 بازی توانست 27 امتیاز بدست آورد که در مقایسه با سالهای گذشته این تیم عملکرد ضعیفی داشته است . چراکه در سالهای گذشته این تیم تاکنون توانسته بود 40 امتیاز را بدست آورد.
 
شاید رفتن تونی تلخ ترین اتفاق برای تراکتور وهواداران این تیم به شمار می رود چرا که رفتن تونی باعث کمتر شدن شور وشوق در بین هواداران سرخ شده است . و در حالی که پرشورها منتظر گزینه مورد نظرشان بودند اما به یکباره این اتفاق رخ نداد و شاهد حضور امیر قلعه نویی در تیم شدند . ژنرال گرچه دست به جراحی هایی در تیم زد وبا جدایی برخی بازیکنان و به خدمت گرفتن نفرات جدید سعی در بهبود وضعیت این تیم کرد اما علی رغم اردوی کیش و تمرینات پی درپی نتوانست به توفیقی دست یابد. 

باخت مقابل پدیده برای پنجمین بار متوالی برای سرخ پوشان بسیار گران تمام شد چراکه تراکتور می توانست با برد در این بازی به وضعیت خود سرو سامان دهد وشاید دراین بین قربانی تصمیمات نادرست مسئولان تیم شد . تغییرات فراوان هم از دیگر دلایل بود که هیچگاه تراکتور سازی نتوانست با این تغییرات خود را وفق دهد. 

اما اینکه در ادامه باید دید که آیا تراکتورامیر می تواند ازمسابقات  لیگ واسیا سربلند بیرون آید یا اینکه شاهد اتفاقات دیگری در تیم خواهیم بود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار