دفتر احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد که در یوم‌الله ۲۲ بهمن، جهان بار دیگر شاهد برپایی امواج خروشان ملت تاریخ ساز ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه ای، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد که در یوم الله ۲۲ بهمن، جهان بار دیگر شاهد برپایی امواج خروشان ملت مومن، صبور، مقاوم، شجاع و تاریخ ساز ایران خواهد بود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ پرفراز و نشیب ملت تمدن‌ساز ایران، دهه فجر انقلاب اسلامی از درخشانی، شادابی، ارزش‌آفرینی و الهام‌بخشی ویژه‌ای برخوردار است.

دهه فجر و ۲۲ بهمن ۵۷، در واقع رویشی پرافتخار و شتابی بی‌نظیر در حرکت جامعه بشری به سوی شکوفایی فطرت الهی و بازیابی حقیقت انسانی است.

خروش آسمانی ملتی بزرگ، با هدایت و پیشقراولی مردی آسمانی نه تنها عامل براندازی حکومت دیکتاتوری خشن و تحت حمایت قدرت‌های فاسد جهانی و استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی، بلکه یک جهش بزرگ در سیر تکاملی جامعه بشری برای برپایی توحید، عدالت، عشق و آزادی در سرتاسر جهان و از جنس و در راستای رسالت انبیاء الهی است.

انقلاب اسلامی ترجمان بیداری، شکوفایی و تحول نوع انسان در این عصر و پایه‌گذار همگرایی جهانی در برابر تحقیر انسان، ظلم، تجاوز و سلطه گری و تجلی مطالبه عمومی ارزش‌های جهان شمول الهی و انسانی است.

سی و هفت سال از این باز تولد مبارک می‌گذرد و هر بهار و در بهار سی و هشتم، ملت شریف و هوشمند و فرزندان برومندش نسل از پی نسل، آگاه‌تر، انقلابی‌تر، عزیزتر، عدالت‌طلب‌تر و آزادی خواه‌ترند و موج جهانی تحول انسانی توفنده‌تر از قبل تمام مرزهای مصنوعی ساخته شیطان را در می‌نوردد.

موانع و اغواگری‌های پیچیده و پی‌در‌پی شیطانیان نتوانسته و نخواهد توانست کوچکترین خدشه‌ای در تداوم این کمال جویی جهانی تا نیل به قله آرمانهای انسانی و الهی و حاکمیت جهانی انسان کامل، حضرت مهدی (عج) ایجاد نماید و به لطف الهی، اراده‌های درهم تنیده و زلال ملت ها همه موانع‌ریز و درشت را از میان برخواهد داشت.

در ۲۲ بهمن۱۳۹۴ بار دیگر جهان شاهد برپایی امواج خروشان ملتی مومن، صبور، مقاوم، شجاع و تاریخ‌ساز خواهد بود و خادمان ملت در دولت‌های نهم و دهم نیز همچون قطراتی در اقیانوس عظیم مردم رشید و موحد، هویت حقیقی می‌یابند.

بار دیگر ایام الهی دهه فجر و روز عظیم ۲۲ بهمن را به رهبری عزیز و گرانقدر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و همه ملت‌های عالم تبریک عرض می‌نمائیم.

یاد و نام امام راحل، آن بزرگمرد آزادی‌خواه و آزادی‌بخش و یاران وفادارش به‌ویژه شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را گرامی می‌داریم و بر ملت سروقامت و فداکار ایران درود می‌فرستیم.

از خداوند منان سلامتی و عزت روزافزون رهبری انقلاب و همه مردم و استقرار توحید، عدالت، عشق و آزادی در سراسر جهان در لوای یگانه هستی، حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت داریم.

دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار