بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری کرمان نسبت به بودجه‌ امسال افزایش نمی یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در نشست عمومی شورای شهر که با حضور برخی از رؤسای سازمان‌های شهرداری کرمان برگزار شد، لوایح عوارضی سازمان‌های مختلف شهرداری کرمان بررسی و مصوب شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در حاشیه‌ی این نشست ضمن گرامیداشت ایام ا... مبارک دهه‌ فجر، درباره‌ وضعیت بودجه‌ی شهرداری کرمان در سال آینده گفت: وضعیت بودجه‌ی شهرداری، به عوامل بسیار مهمی مربوط است و لوایح عوارضی شهرداری، جزیی از آن محسوب می‌شود، نه قسمت زیاد آن.

علی‌اکبر مشرفی با بیان این‌که شهرداری می‌تواند درآمدهای مختلفی داشته باشد، گفت: اما نظر من بر این است که قطعاً درآمدهای شهرداری در سال آینده، از سال 94 بیش‌تر نخواهد بود.

وی افزود: به‌صورت خوش‌بینانه امیدوار هستیم بتوانیم بودجه‌ای در حد 370 میلیارد تومانِ سالِ 94 را برای سال آینده‌ی شهرداری کرمان مصوب کنیم؛ ضمن این‌که این بودجه در سال‌جاری نیز تاکنون محقق نشده است.

مشرفی خاطرنشان کرد: البته در رابطه با بودجه‌ی شهرداری، قطعاً با شهردار همفکری لازم را خواهیم داشت، اما به عنوان رییس شورا شخصاً نظرم بر این است که حداقل همین بودجه را حفظ کنیم؛ هرچند ممکن است سال آینده هم این میزان بودجه محقق نشود، اما پایین آمدن از این رقم، عدول از استانداردهاست.

انتهای پیام/س
برچسب ها: بودجه ، شهرداری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.