پاروزنان روئینگ ساحلی تمرینات حرفه ای خود را پس از اعلام نفرات برتر پیگیری می کنند.

پاروزنان روئینگ ساحلی وارد اردو شدند
به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون روئینگ آسیا برای رشته ای جدید در قایقرانی به نام روئینگ ساحلی رقابتی جدید به راه انداخته است.

کبوتری مربی تیم جوانان در خصوص اظهار کرد: از پاروزنانی که در اردوی تدارکاتی بودند 15 و 16 بهمن تست گیری انجام شد که از میان مدعیان در این رشته 4 پاروزن و یک سکان دار انتخاب شدند.

وی افزود: هفته آینده تمرینات را به صورت جدی تر به مدت 20 روز آغاز خواهیم کرد تا به آمادگی کافی برسند.

کبوتری در خصوص تست گیری تصریح کرد: مجموع پاروزنان مدعی برای تست گیری 9 نفر بودند که 4 نفر آن ها انتخاب شدند و از تیم زیر 23 سال نیز 2 نفر موفق از تست گیری بیرون آمدند البته کادر فنی هنوز تصمیم خود را برای انتخاب شدگان اعلام نکرده است.

25 اسفند تیم منتخب برای حضور در اردوی برون مرزی به ویتنام اعزام خواهند شد.

کبوتری در خصوص مسابقه روئینگ ساحلی گفت: فدراسیون روئینگ آسیایی ERS برای تصمیم دارد تا ملی پوشان را برای برگزاری اردو به ویتنام بفرستند.

مربی تیم جوانان روئینگ در خصوص تغییر مکان اردو خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا در مریوان بسیار مناسب است و هیأت این شهرستان هم کمک فراوانی به ما کرده است و تمام امکانات خودشان را در اختیار قرار داده اند حتی تمرینات تیمشان را برای ما به عقب انداختند و تصمیم دارم اردوها را در همین منطقه برگزار کنم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار