شعبانی بهار: تاکید وزیر ورزش و جوانان، رسیدگی به قهرمانان است

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان همیشه تاکید دارند تا به حال یکایک قهرمانان رسیدگی شود.

شعبانی بهار: تاکید وزیر ورزش و جوانان به رسیدگی به قهرمانان استشعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت استان‌ها، نمایندگان داوران، دستگاه‌های ورزشی و نمایندگان بانوان و آقایان حضور داشتند.

وی بیان کرد: فدراسیون‌ها موکلف هستند هر سال مجمع عمومی برگزار کنند این مجمع هم جزو همان مجامع بود گزارشات خوبی را از خود رئیس فدراسیون،خزانه‌دار، حسابرس و بازرس محترم داشتیم، همچنین بحث و بررسی با استان‌ها بود و پیشنهاد بعضی استان‌ها مثتمر شوند.

اما فدراسیون قایقرانی از فدراسیون‌های خوب ما هستند و موفق عملکردند علت آن هم این است که در بعد همگانی و در بعد قهرمانی فعالیت بسیار خوبی دارند و به خصوص در بخش قهرمانی جزو فدراسیون‌های مدال آور ما است و در مسابقات اینچئون هم که پارسال برگزار شدعملکرد خوبی داشتند و مدال آورترین فدراسیون ما بودند.

وی اضافه کرد: این فدراسیون این استطاعت را دارد که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در سطح  دنیا رکوردهای خوبی ثبت کنند و در سطح کشور هم ظرفیت خوبی وجود دارد که اگر همگی آن‌ها بسیج شوند که تاکنون هم همین طور بوده شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهد بود.

شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که سرنوشت ورزشکاری از فدراسیون قایقرانی که برای مسابقات به کشور پرتغال رفته و در آن کشور مانده است و رواج نشده این حرکت در بین ورزشکاران اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی همواره از ورزشکاران حمایت می‌کنند و باید بیشتر از این هم دقت نظر شود توجه همه جانبه باید در حوزه قهرمانان بشود که همینطور هم است و تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان هم این است که رؤسای محترم فدراسیون‌ها باید به تک تک قهرمانان توجه کنند و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی در خصوص مهاجرت ورزشکاران اظهار داشت: اگر چه مهاجرت در بخش ورزشی نسبت به سایرحوزه‌ها قابل مقایسه نیست اما چون ورزش حساسیت‌های لازم را دارد و رسانه‌ها توجه بیشتری دارند نموند بیشتری پیدا می‌کند البته حداقل‌اش هم برای ورزش کشور زیاد است و ما وظیفه داریم این قضیه را مدیریت کنیم.

وی در خصوص شرایط این ورزشکار و ورزشکاران دیگر سرانجام این قضیه بیان کرد: هم از طریق فدراسیون و هم حراست و خانواده خود این ورزشکار شرایط او پیگیری می‌شود بعضی‌ها حل شده بعضی‌ها هم در آینده حل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار