دبیر کل حزب اراده ملت گفت : امیدواریم در کنار اصلاح طلبان در ساختن کشور به دور از بداخلاقی ها نقش داشته باشیم.

امیدواریم در کنار اصلاح طلبان به دور از بداخلاقی‌ها در ساختن کشور نقش داشته باشیم
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در همایش حزب اراده ملت با عنوان جوانان انقلاب انتخابات که عصر امروز(دوشنبه 19 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در کنار تمامی اصلاح طلبان که ریشه در انقلاب و دفاع مقدس دارند در ساختن کشورمان به دور از تنش و بداخلاقی ها نقش کوچکی ایفا کنیم.

وی در ادامه افزود : خوشحالم پس از 37 سال بعد از انقلاب نسل جدید پیوندشان با ارزش‌های انقلاب مستحکم و برقرار است.

حکیمی پور با بیان این که ما حاصل خون شهدایمان را در حفاظت از انقلاب پای این نهال مقدس ریخته‌ایم ادامه داد: باید سر تعظیم نسبت به این‌همه پاکی و صداقت بیاوریم.

وی با اشاره به این که قانون اساسی میثاق ملی ما است گفت: رابطه متقابل حاکمیت و مردم در قانون اساسی مشخص‌شده است چرا که قانون اساسی را بزرگان، مجتهدینی که در انقلاب حضور داشتند تنظیم کرده‌اند و مردم به آن رأی داده‌اند.

حکیمی پور با تأکید بر این که تلاش ما بر این است که خواسته‌هایی که با خون پاک شهدا طلب شده است را محقق کنیم، ادامه داد: حزب ما از سال 69 با حضور جوانانی آغاز به کار کرده است، در حال حاضر نیز به جوانان اعتماد داریم ازاین‌رو در ساختار تشکیلاتی خودمان از جوانان بهره می‌بریم چرا که حزب ما عمدتاً از افراد جوان و میان‌سال شکل گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.