رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: لیستها با تاخیر یک روزه و بیستم بهمن منتشر خواهد شد.

لیست نهایی اصلاح‌طلبان بیستم بهمن منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ساز و کار اصلاح‌طلبان برای تهیه لیست  اظهارداشت: ما ویژگی‌های مورد نظر داوطلب اصلاح‌طلب را در هزار امتیاز مشخص کردیم و هر کسی بخواهد در لیست اصلاح‌طلبان باشد باید این فرم را پر کند.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص‌ها و معیارها امتیاز داده می شود، افزود: ما در فرم فام از لحاظ جنسیت امتیازی را به خانم‌ها داده‌ایم و بر همین اساس لیست نهایی را منتشر خواهیم کرد.

عارف همچنین در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتشار لیست نهایی اصلاح‌طلبان گفت: لیستها با تاخیر یک روزه و بیستم بهمن منتشر خواهد شد.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که اگر چهره های شاخص شما در فهرست نهایی تأیید نشده باشند واکنش شما چیست، گفت: ما جبهه اصلاحات را در اختیار داریم و ان‌شاءالله لیستی خواهیم داد که مردم با خیال راحت به همه آن لیست رأی بدهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.