مدارس پیش دبستانی و دبستان امروز در برخی مناطق کشور تعطیل شد.

به گزارش برف و تعطیلی مدارس در برخی مناطق کشورگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بارش برف و  یخ زدگی معابر موجب تعطیلی مدارس و مهد کودک ها شده است.

مهرور افزود: تعطیلی این دو مقطع پیش دبستانی و دبستان تنها در شیفت صبح در کل استان است و مدارس در شیفت بعداز ظهر باز است.

براساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستانهای شهریار و ملارد ،مهد کودک پیش دبستانی و دبستانهای  نوبت صبح در این شهرستان ها تعطیل است.

همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان فیروزکوه به علت بارش برف و یخبندان امروز تعطیل شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد همه مدارس ابتدایی شیفت صبح تعطیل است.

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ، مدارس همه دوره های تحصیلی بسطام در شهرستان شاهرود و فولاد محله در شهرستان مهدیشهر امروز تعطیل است .

اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل نیز اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا در روز سه شنبه 20 بهمن مدارس نوبت صبح انگوت و لاهرود تمام مقاطع تحصیلی و در ارشق و مشگین شهر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در اردبیل ، خلخال ، سرعین، کوثر، نمین، نیر و هیر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند .

در ارومیه نیز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تکاب اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا و یخبندان مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح روز سه شنبه 20 بهمن 1394  با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.